Zimný výpredaj
10% zľava
platí do 8.12.2024
I. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „podmienky“) sa vzťahujú na zmluvné vzťahy medzi kupujúcim a spoločnosťou PULZAR, s.r.o. so sídlom Podtatranská 4559 058 01 Poprad, IČO: 31702465, IČ DPH: SK2020514584, zapísaná v OR OS Prešov oddiel Sro, vložka 2145/P, ako predávajúcim (ďalej len „prevádzkovateľ“) prostredníctvom elektronického systému prevádzkovateľa na jeho internetovej stránke www.pulzar.sk určeného na uzatváranie zmlúv na diaľku (ďalej len „obchod“).
2. Kupujúcim sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá po vlastnej autorizácii odoslala elektronickú objednávku spracovanú systémom obchodu.
3. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zozname objednaného tovaru z ponuky obchodu a celková cena objednávky, spracovaný systémom obchodu.
4. Všeobecné obchodné podmienky bližšie upravujú a upresňujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a kupujúceho vo svojom aktuálnom znení a tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy.
II. Objednávka, uzatvorenie zmluvy a odstúpenie od zmluvy
1. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky.
2. Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné z obidvoch zúčastnených strán po doručení potvrdenia o prijatí objednávky prevádzkovateľom.
3. Po odoslaní objednávky bude objednávka kupujúceho spracovaná a na e-mail kupujúceho bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie týkajúce sa objednávky.
4. Prevádzkovateľ je oprávnený v závislosti od rozsahu a obsahu objednávky (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.), predovšetkým pri cene vyššej ako 500,00 EUR, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ bude považovať objednávku za neplatnú.
5. Prevádzkovateľ je oprávnený pri cene objednávky vyššej ako 1000,00 EUR požadovať od kupujúceho platbu vopred až do výšky 100% z ceny objednávky (na základe zaslania zálohovej faktúry).
6. Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu až do momentu doručenia potvrdenia prevádzkovateľa o odoslaní tovaru na zadanú adresu kupujúceho, resp. do momentu prevzatia tovaru kupujúcim v prípade osobného odberu u prevádzkovateľa. Kupujúci môže objednávku stornovať e-mailom na adrese obchod@pulzar.sk, resp. telefonicky na čísle 0905 858 632.
7. Predávajúci má právo zrušiť objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote uvedenej pri zadávaní objednávky alebo určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky a/alebo e-mailom.
8. V prípade, že kupujúci už zaplatil za zrušenú objednávku vopred na základe zálohovej faktúry, bude mu zaplatená suma vrátená do 14 dní od zrušenia objednávky bezhotovostným prevodom na ním určený účet, pokiaľ nebude nedohodnuté inak.
9. Kupujúci má právo od uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu, to v lehote 14 dní od doručenia tovaru. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy musí kupujúci informovať prevádzkovateľa o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačným vyhlásením napr. listom zaslaným na adresu prevádzkovateľa : PULZAR, s.r.o. Podtatranská 4559, 058 01 Poprad alebo e-mailom na e-mailovú adresu prevádzkovateľa: obchod@pulzar.sk. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, keď Kupujúci zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy v posledný deň lehoty na odstúpenie od zmluvy.
10. V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný tovar vrátiť buď osobne v sídle prevádzkovateľa, alebo odoslaním tovaru na adresu prevádzkovateľa: PULZAR, s.r.o., Podtatranská 4559, 058 01 Poprad. Kupujúci je v prípade vrátenia tovaru povinný zaslať tovar formou balíka (tovar odoslaný na dobierku nebude prevádzkovateľom prevzatý, ale naopak bude Kupujúcemu vrátený na jeho náklady späť). V prípade, že Kupujúci využije právo na vrátenie tovaru, musí byť tovar nepoškodený, bez známok opotrebenia a v nepoškodenom pôvodnom obale.
11. Prevádzkovateľ tovar po jeho vrátení prekontroluje. Pokiaľ bol tovar vrátený nepoškodený a neopotrebovaný, vráti prevádzkovateľ kupujúcemu všetky platby, ktoré uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru ku kupujúcemu. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý prevádzkovateľ ponúka. Platby budú vrátené bez zbytočného odkladu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru. Ich úhrada bude uskutočnená bezhotovostným prevodom finančných prostriedkov na bankový účet uvedený v Odstúpení od zmluvy, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Pokiaľ by bol vrátený tovar akokoľvek poškodený či opotrebovaný, vyhradzuje si prevádzkovateľ uplatniť právo na náhradu škody, ktorú je oprávnený započítať oproti právu na vrátenie kúpnej ceny. To neplatí, ak bol tovar vrátený z dôvodu, že mal vady, na ktoré sa vzťahuje záruka.
III. Dodacie podmienky a termíny
1. Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov, katalógov, typových listov predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
2. Miestom dodania tovaru je miesto, ktoré zákazník uvedie v objednávke tovaru.
3. Kupujúci si môže vybrať z dvoch spôsobov dodania:
a) osobný odber – bezplatne
b) doručenie prostredníctvom kuriérskej spoločnosti – v cene od 3,00 EUR podľa hmotnosti a povahy objednaného tovaru. Upozorňujeme, že cena za doručenie môže byť zmenená vzhľadom na charakter objednaného tovaru. O tejto zmene bude kupujúci upovedomený telefonicky a/alebo emailom. V prípade, že kupujúci so zmenou nesúhlasí bude jeho objednávka zrušená.
4. Objednaný tovar je expedovaný do 7 pracovných dní od prijatia objednávky, resp. pri platbe bezhotovostným prevodom do 7 pracovných dní od prijatia platby.
5, V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve, resp. objednávke. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v záväznej akceptácii objednávky a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
6, Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal hneď po doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný kupujúci vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.
7. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o odoslaní objednávky. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho. V prípade, že objednávka nebude zrušená pred odoslaním a zákazník si tovar neprevezme Predávajúci môže kupujúcemu vyúčtovať reálne vynaložené náklady na expedíciu + na vrátenie zásielky späť ku Predávajúcemu.
IV. Kúpna cena a platby
1. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu tovaru dohodnutú v odoslanej objednávke nasledovnými spôsobmi, ktoré si zvolí pri realizovaní objednávky:
a) formou hotovostnej platby na prevádzke predávajúceho v prípade osobného odberu,
b) dobierkou prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej poštové služby pri preberaní tovaru
c) bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho.
2. V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet predávajúceho.
3. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.
4. V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve, kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a požadovať vrátenie kúpnej ceny len v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
5. Všetky ceny tovarov sú uvedené s DPH. Pri forme úhrady dobierkou, objednávku bude potrebné zaplatiť doručovateľovi v hotovosti pri preberaní tovaru.
V. Práva a povinnosti predávajúceho
1. Predávajúci je povinný:
a) dodať na základe objednávky potvrdenej predávajúcim kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu,
b) zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR,
c) odovzdať kupujúcemu všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi (návody v slovenskom jazyku, záručný list, faktúru).
2. Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho za dodaný tovar.
3. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve.
4. Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať prípady, kedy nedôjde k uzatvoreniu zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, a to hlavne v prípade, kedy kupujúci objedná tovar alebo súvisiace služby (dopravu, poistene predĺženej záruky apod.) za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému predávajúceho, či pochybeniu personálu Pulzar.sk. V takom prípade je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to aj potom, čo Kupujúci obdržal e-mail potvrdzujúci jeho objednávku, o čom predávajúci Kupujúceho informuje. Príklady, kedy môže dôjsť k chybne zverejnenej cene sú najmä, avšak nie výlučne, nasledujúce prípady:
Predávajúci upozorňuje, že informačný systém predávajúceho uvádza aj pri tovare so zjavne chybnou cenou automaticky informáciu, že sa jedná o tovar zlacnený, resp. tovar vo výpredaji a pod. V prípade pochybností, či je tovar skutočne zlacnený alebo či ide o zjavnú chybu v cene tovaru, je preto Kupujúci povinný kontaktovať predávajúceho a informáciu o správnosti ceny si overiť.
Kupujúci berie na vedomie, že v uvedených prípadoch nemôže kúpna zmluva platne vzniknúť, a zároveň Kupujúci berie na vedomie, že je predávajúci oprávnený požadovať mimo iné bezdôvodné obohatenie.
VI. Práva a povinnosti kupujúceho
1. Kupujúci je povinný:
a) prevziať zakúpený alebo objednaný tovar,
b) zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru, c) nepoškodzovať dobré obchodné meno predávajúceho,
d) potvrdiť v dodacom liste prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby.
6.2. Kupujúci má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.
VII. Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na tovare
1. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.
2. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho, alebo keď tak neurobí včas, tak v čase keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme.
VIII. Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ
1. Poučenie o práve zákazníka odstúpiť od zmluvy:
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote doručený list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.
Kupujúci má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa prevzatia tovaru. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy je kupujúci povinný upovedomiť predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením listom zaslaným poštou na adresu:
PULZAR, s.r.o. so sídlom Podtatranská 4559 058 01 Poprad
alebo e-mailom na adresu:
obchod@pulzar.sk
Prijatie odstúpenia od zmluvy predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu e-mailom. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak kupujúci zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
Po odstúpení od zmluvy je kupujúci povinný zaslať zakúpený tovar späť na adresu prevádzky predávajúceho:
PULZAR, s.r.o. Podtatranská 4559 058 01 Poprad
Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
Predávajúci následne po prevzatí a skontrolovaní tovaru bez zbytočného odkladu vráti kupujúcemu cenu tovaru vrátane nákladov na doručenie tovaru ku kupujúcemu, najneskôr do 14 dní od prevzatia vráteného nepoškodeného a kompletného tovaru. Náklady na doručenie tovaru ku kupujúcemu sa kupujúcemu vrátia iba v prípade odstúpenia od zmluvy v plnom rozsahu.
IX. Záruka, reklamácie, doklady
1. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.
2. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“).
3. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
4. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.
5. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.
6. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. V prípade vonkajšieho poškodenia zásielky pri preberaní od kuriérskej spoločnosti je kupujúci povinný spísať s kuriérskou spoločnosťou (kuriérom) škodový zápis. Škodový zápis je nevyhnutný pre ďalšie spracovanie takejto reklamácie. Reklamáciu na vady na tovare, ktoré boli zrejmé už pri prevzatí tovaru alebo bezprostredne po tom je možné uplatniť do 24 hodín od prevzatia tovaru. Reklamácie prijaté po tomto termíne už nemusia byť uznané.
7. Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie a návodu oprávnenému zástupcovi predávajúceho spolu s dokladom o zaplatení.
8. Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni predávajúceho v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona tak, že vyplní formulár na uplatnenie reklamácie a doručí ho predávajúcemu. Podobu formulára určí predávajúci a jeho vzor umiestni na internetovej stránke predávajúceho. Kupujúci je povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád tovaru. Reklamačné konanie začína dňom doručenia vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie a reklamovaného tovaru predávajúcemu.
9. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné, teda vo svojom sídle v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona.
10. V mieste určenom podľa bodu 9.9 týchto všeobecných obchodných podmienok na prijímanie reklamácií je predávajúci povinný zabezpečiť prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie v súlade s ust. § 18 ods. 3 Zákona..11. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.
12. Predávajúci vydá kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru vo vhodnej forme, v ktorom je povinný presne označiť vady tovaru v súlade s ust. § 18 ods. 5 Zákona.
13. Predávajúci vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch do 30 dní od začiatku reklamačného konania.
14. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
15. Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
a)nepredložením dokladu o zaplatení, príslušenstva alebo dokumentácie tovaru,
b)uplynutím záručnej doby tovaru,
c)mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
d)používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
e)neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
f)poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
g)poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
h)poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
i)neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
j)zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
16. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a)odovzdaním opraveného tovaru,
b)výmenou tovaru,
c)vrátením kúpnej ceny tovaru,
d)vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e)písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
f)odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
17. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
18. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná, a plynie odo dňa prevzatia tovaru a potvrdenia potrebných dokumentov súvisiacich s tovarom oprávnenou osobou.
19. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
20. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar. V prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
21. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená nasledujúcim spôsobom:
a)predávajúci zabezpečí odstránenie vady,
b)predávajúci vadný tovar vymení (určenie spôsobu vybavenia reklamácie závisí na rozhodnutí predávajúceho a kupujúci sa nemôže určenia vybavenia svojej reklamácie domáhať).
22. Pokiaľ sa jedná vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví reklamáciu:
a)výmenou tovaru
b)v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vystavením dobropisu na vadný tovar.
23. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené vo formulári na uplatnenie reklamácie.
24. Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dva krát.
25. Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.
26. Oprávnenie kupujúceho na uplatnenie reklamácie vady tovaru je po tom, ako využil svoje právo a požiadal predávajúceho o odstránenie vady tovaru podľa bodu 9.8 týchto všeobecných obchodným podmienok skonzumované a bez ohľadu na výsledok reklamácie už opätovne nie je oprávnený pre tú istú vadu uplatňovať reklamáciu opakovane.
27. V prípade, že predávajúci ukončí reklamačné konanie ako odôvodnené zamietnutie reklamácie, ale vada výrobku objektívne jestvuje a nebola odstránená, môže si kupujúci uplatniť svoje právo na odstránenie vady tovaru prostredníctvom súdu.
X. Ochrana informácií a osobných údajov
1. Prevádzkovateľ vyhlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe, s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa plnenia tejto zmluvy (oznámenie mena a adresy dodania). Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky, sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnou právnou úpravou.
XI. Orgán dozoru
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie v Prešove
Obrancov mieru 6
080 01 Prešov
XI. Alternatívne riešenie sporov
1. Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Svoju žiadosť o nápravu zašle na emailovú adresu: obchod@pulzar.sk
2. Ak prevádzkovateľ odpovie na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej doručenia na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebude spokojný s riešením, na základe zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len „zákon 391/2015“) má právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
3. Návrh môže kupujúci podať spôsobom určeným podľa § 12 zákona 391/2015. Na podanie návrhu môže využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. Kupujúci má právo voľby, na ktorý z registrovaných subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
5. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh kupujúceho odmietnuť, napr.:
ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur
ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
6. Kupujúci ako spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
7. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
XII. Záverečné a prechodné ustanovenia
1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky kupujúcim, s výnimkou, ak je medzi oboma stranami dohodnuté inak.
2. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky.
3. Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a inými súvisiacimi právnymi predpismi.
4. Prípadné spory medzi stranami budú riešené prednostne dohodou strán, a v prípade, že k dohode nedôjde, budú prejednané a rozhodnuté príslušným súdom Slovenskej republiky.
V Poprade 17.8.2021